Sovmorgon!

Vaknade halv nio men bestämde mig för att sova vidare så sov till elva ;) Känner mig rätt utvilad nu faktiskt. Men min hosta är inte nådigt jobbig!! Jag har typ hostat så mycket att jag har skavsår i halsen :S Sen kliar det i lungorna också .. Inte bra! Ska nog fara och kolla upp på torsdag om det inte har blivit bättre.

Gårkvällen var helt okej. Fort först till mormor och åt middag och sen for jag till Sebastian och kollade in hans nya lägenhet. Tog tiobussen hem och hoppade av hos rebecca där även frida och jessica var :)

På tal om nått helt annatt ..vet ni att om precis EN VECKA fyller jag 18!!!! :D :D:D ;D ;D Känns asbra! Guu vad jag taggar!

Nu ska jag plugga tror jag, ha en slapp söndag!

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0