Sööndag

Idag är det Söndag och det betyder att jag egentligen ska till mamma men vi kör nått spec nu, tre veckor istället för två. Skönt, för jag tycker det är jobbigt att byta. Det ska städas, packas, packas upp och städas, dryyygt!!

Idag borde jag plugga och ska verkligen försöka att göra det .. men får se hur det blir med det :P Ska snart ut med Frida och vi ska gå en sväng. Sen kanske jag ska övningsköra om mamma hinner, det ska tränas lite krypkörning. Jag är alldeles för snabb i starten, tur att det inte har varit något i vägen hittills;P
Sandra sjunger idag men vet inte om jag ids fara dit :) har världens mensvärk och känner mig så ofrääsch och allt.. sen allt det dära plugget ... eller egentligen  är det inte så mkt, matte C och projektet men båda två tar väldigt med tid så ..

Näe tror faktikst att jag ska vara duktig nu och börja lite smått med projektet :)

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0