Skooola.

Jobbar med ett arbete nu och sen slutar vi! Ska ta tjugo i två bussen hem, härligt att komma hem tidigt!
Ska direkt på massage, sköööööönt :] hihi. Bestämde mig för att jag behöver massage för mycket för att avboka på grund av att jag är sjuk. Jag vet, inte så smart, speciellt inte när jag bara blir sjukare, menmen ..

Sen ikväll ska jag bara chilladilla, försöka bli lite friskare! Tänkte att jag kanske skulle vara hemma imorgon men vi har bara en lektion som börjar tio i ett så känns onödigt att skippa :) Sen på fredag får jag se hur jag mår .. vill verkligen inte vara sjuk ihelgen :S Drygt att bara ligga hemma.

Ska jobba nu, PUSS.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0