Myysipys.

Var hos emma och födelsedagsfikade, det var riktigt mysigt :) Och vääldigt mycket fika ;) Hehe. Men gott var det kan jag lova.

När jag kom hem åt vi nästan direkt sen for vi ut och övningskörde. Inte för att skryta men jag har verkligen blivit bra :) :P Jag lär mig snabbt alltså! Kan bero på att jag tycker att det är kul. Och har nyss kommit hem från en promenad. Jag och Eliza gick ut med Jessica och Alvi ;) Hahahahahaha.

Dagens (eller snarare veckans) : " Det här är mitt första drick" ;)













En riktigt mysig dag!!!! :)





PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida

sötnosar !!

2009-03-23 @ 21:26:38
Postat av: Emma

Tack för dig hjärtat!!!

2009-03-23 @ 21:50:05
URL: http://emmmaaaj.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för idag hjärtat!!!

2009-03-23 @ 21:50:39
URL: http://emmmaaaj.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha det där tyckte du var så himla roligt alltså! Såg iaf väldigt gott ut med fikat :)

2009-03-25 @ 14:54:09

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0