mnvds

Kom till skolan runt tio och gissa vad jag fick veta? Vi började inte förns TIO I ETT!! Tror ni jag blev liiite sur eller ..
fick sitta på skolan och dryga i flera timmar, inte det roligaste precis.. Så jag hade alltså bara två lektioner idag och det var slappt:) Är dessutom leedig imorgon :D Sjukligt härligt! Man borde vara härligt en dag i veckan .. det skulle vara nice :D fast ah .. då skulle man säkert få kortare sommarlov eller nått och det suger! Fast vi har rätt slappt schema nu så skulle nog inte vilja byta nått. Eller förresten .. jo! Matte C skulle det inte skada om den togs bort:P Måste vara det tråkigaste som finns!!!

Ajja, man borde ju bli liite smartare av den kursen iaf :P haha det kan behövas!
Nu ska jag snart pallra mig ut med eliza och sen va med jessica och maja :D ska bli myyys.  Visst sa jag att jag är ledig imorgon? ;) haha!
Vi har sjukt slappa dagar den här veckan, på torsdag en lektion(ska till sjukgymnasten så missar en), och fredag tre lektioner .. ii lööööv <3
På tal om sjukgymnast så ska jag den här gången be om STARKA tabletter, är så jävla less på att ha så sjukt ont i ryggen hela tiden! Vet att det beror på övningarna eftersom att min rygg itne är van att träna så jag borde få tabletter och ska argumentera mig fram till att dom ska vara riktigt starka. Skulle ge mycket för att för en dafginte ha så sjukt ont i ryggen!! :)

Näe, nu ska jag gå, PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0