Ledig

Ledig idag igen, eftersom vi har utvecklignssamtal men jag har valt att inte ha något :) Känner att det bara är onödigt när jag vet vad hon kommer att säga ..

Så jag har ägnat dagen till annat .. som att städa, göra mina ryggövningar, fått massage ( mmm!) och varit ute med eliza. Har inte hunnit så mkt mer :) Ska snart ut med Jessica och gå en sväng också, det blir mys! Har även bokat in med mamma att vi ska övningsköra på onsdag, backning och sånt ;) hah det ska bli kul att se hur det går!Men jag taggar iaf, heh!

Ska också se "ballar av stål" ikväll, fan vad kul att driva så med människor, se deras reaktioner ;P inte för att jag skulle det men kul att se andra .. haha.

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0