gfft

hmm, ja nu tar lovet slut och det suger snoopp! men snart är det lov igen och tiden rusar lix iväg, så fem veckor kommer kännas som två. Och justja!! ..innan lovet kommer jag ha fyllt 18 B) hehe, lite nice eller vad!? Körkortet innan sommaren hoppas jag på.

Fredagen var lyckat! bra början och bra slut. Lördagen var helt okej, dock mådde jag skiiit hela dagen men ..
det har i stort sett varit ett riktigt bra och mysssigt lov:) synd bara att min rygg inte håller för massa roliga saker, bla slalom.. älskar att susa ner för backen, fast det ska ju såklart inte gå för snabbt;P då är det bara scaaary!

Planerna för idag är ZERO! eller jo jag ska ut med lill tjoppsan en sväng men sen blir det tv:n och inte långt därefter sängen. Måste sova igen lite sömn känner jag.
Nått som är sjukt nice är att vi har utvecklingssamtal på onsdag och måndag nästa vecka .. och det betyder att vi är LEDIGA. wiiieeh! och eftersom jag är en duktig tjej ska jag passa på att plugga liiite då;Phaha.

Ha en trevlig första-skoldagen-efter-lov-dag imorgon! ;)

Och ett dagens tips som jag tycker låter rätt så smart: Ångra hellre något du gjort än inte gjort. (fast självklart måste man ha sina gränser ju!)

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0