Fredag.

Är fortfarande riktigt förkyld och det verkar inte bli bättre. Ändå har jag varit duktig och pallrat mig till skolan varje morgon den här veckan även fast jag egentligen inte orkat .. men idag for jag hem efter lunch. Man kan inte vara duktig jämt! ;)

Den här helgen har jag planerat att använda som min "bli frisk" helg. Med det menas att jag bara ska ligga framför soffan och röra mig så lite som möjligt. Nja okej ..inte riktigt men ska i alla fall kurera mig ordentligt så att jag blir frisk nångång! Är så sjukt less på att vara förkyld nu alltså!

Har jag sagt att mina ögon svullnat upp och bildat rynkor under ögonen? Först trodde jag att det var för att jag håller på att bli gammal, fyller ju 18 om en vecka, men mamma sa att det var för att mina ögon svullnat upp lite.. och mammor har ju alltid rätt!

Hade tänkt sola idag igen och det är ju ändå slappt. Man rör sig inte speciellt mycket och det är varmt i solariumet ;) Perfa!

Nu ska jag .. göra nått vettigt. Vila kanske? Eller kanske försöka hitta ett extrajobb? :P Skulle behövas!
Ha en bra dag, hör sen!

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0