Fredag?

Shiet, det känns inte som tisdag idag!! Mer som fredag. Ska på bio och middag ikväll med tjejorna :) och sen imorgon har jag bara idrott och eftersom jag är sjuk ids jag inte fara. På torsdag har jag bara en lektion, fredag  vanlig dag sen ska jag välja ut mina födelsedagspresenter ;) Hehe. Lördag, bakning hela dagen och sen maskerad på kvällen kanske. OCH PÅ SÖNDAG FYLLER JAG 18!:D WOOOOOHO!

Och på torsdagen efter att jag har fyllt, alltså den 9onde så är det springpartyy(tror det stavas så) på O´learys, 18 + ;) Dit ska vii kan jag lova!! Heheh. GAAH vad jag taggar alltså! Egentligen är det inte så speciellt men ändå som ..

Ah men nu ska jag och tove bli klar med vårat arbete, så vi slipper fara hit imorgon :)

HA EN BRA DAG!

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0