fnakölfA

Igår var hur mysig kväll somhelst! Jag frida och jessica for till beengan (mammas kille) och bastade och såg twilight :] på en projektor dessutom, hehe ;) Var verkligen hur myyyyyysigt somhelst! :D:D:D Vi rullade oss i snön och lite sånt som man brukar göra på vintern ;) haha. Det är verkligen mysigt där. Ojj vad mycket mysigt det blev nu, men ni fattar då iaf ;) MYYSIGT!

Ikväll ska vi ha filmmaraton och det ska bli nice. Det blir hemma hos mig eftersom jag har den största tv:n, hehe!
Så har storstädat, tänt ljus och allt! Eller har hett fram dom, ska tända efter jag har varit ute med snuuul! (eliza)
Ååh, känner mig lite .. mosig? :P eller typ .. som .. ah jag vet inte. Ska iad bärja dra mig ut med eliza nu för dom kommer om en timme och jag har lite saker att göra.

Måste ba säga att jag har varit på massage idag och det var så sjuuukt skööööööönt! Det är verkligen behövande för min rygg! Har även varit hos sjukgymnasten och fick massa nya övningar, det känns ritkigt bra! :) dom tar en verkligen seriöst. Näeee, nuuuu måste jag gå, hare bäst!!

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0