=)

Jag ångrar mig, kvällen blev helt okej ändå. Allt kan ju inte alltid vara på topp..

Tänkte att jag kunde berätta lite mer om min balklänning :) (Det var btw den andra klänningen jag provade :O)
Den är mörkblå med pajletter på, lång(man ser inte fötterna) Den sitter åt där uppe, en tubtopp alltså och går ut där nere. Haha kanske svårt att fatta men lägger in en bild efter balen ;) Har även ett par passande skor till. Sköönt att ha hittat det där, började få liite panik faktiskt.

Jag fyller 18 nästa vecka på söndag! Hur sjukt är det inte det!! 18 liksom. Man klassas som vuxen, inte dåligt! Jag taggar stort kan jag lova. Jag lär ju inte bli mognare tills på söndag men officiellt är jag det faktiskt, hehe.
Jag har jäkligt tur att jag fyller så tidigt med tanke på balen. Har hoppat över förskolan så är 91a men går med 90or:) Tråkigt ifall jag hade varit tvungen att ha med en föräldrar och göra blåstest varannan timme ..




PUSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0