...

åh gud .. jag är hur trött somhelst och har fått ont i halsen, inte bra!! Jag som trodde jag skulle klara mig undan. Men min lillebror är sjuk så .. en lam förhoppning från min sida. Kan bara dricka en massa te och hoppas att det blir bättre snart. Det blir i alla fal en tidig kväll för mig :) orkar knappt hålla ögonen öppna.

Jag har nyss lagt till några utbildningar i min "korg". När man sedan har de utbildningar och kurser man vill ha skickar man iväg dom och har då skickat iväg sina ansökningar. Kändes rätt vuxet kan jag lova :P Universitetet, det är fan stort ju. Nyss började man gymnasiet .. Huvvaligan vad tiden går snabbt alltså!!

När jag tar studenten vill jag veta vad jag ska göra efter och det här är mina mål:

- Skaffat sommarjobb
- Kommit in på den utbilning jag vill
- Flytta till Sundsvall
- Tagit körkortet

Sommarjobbet är redan fixay så hoppas på resten nu! :) ska chilla lite mer framför tv:n sen soova. Ha en trevlig kväll

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0