Dryygdag.

Sitter på skolan igen (ah det gör jah ju iofs varja dag ..) och har tråkigt. Ett tips till lärarna är att man inte ska ha lektioner i ett data klassrum, alla är inne på apberget, facebook osv:P Stackars lärare som försöker undervisa! Hehe.

Idag är den drygaste dagen på veckan, fyra lektioner - inklusive matte .. Gaaah jag dör! Jag och matte kommer bara inte överens, thats it. Fast det kan hända nångång att vi kompromissar lite ;) Dock inte idag. Är ordentligt förkyld och har bara sovit sex timmar av 48!! Gissa hur koncentrerad jag kommer att vara? Det går faktiskt inte att sova när näsan är igentäppt och vi hade oturligt nog ingen nässpray men mamma ska köpa det idag :) Blir att sova inatt alltså <3

Men innan jag ska sova ska jag övningsköra lite (var asduktigt igår! hihi) och sen hade jag och några kompisar tänkt se klart filmerna vi hyrde i fredags :) Lär inte hinna se alla men två borde vi i alla fall hinna.

Nu ska jag fortsätta låtsas hänga med, ha en bra dag!

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0