Torsdag.

Kvällen igår var det mysigaste på länge! Grillning, bastning och badning + riktigt nice sällskap = SUPER! Hahah.
Sen att regnet bästämde sig för att ta en paus och låta solen skina gjordet det inte sämre.

Dock var tältningen inte liika myys.. kallt var det och jag som låg nerbäddad som en korv behövde gå och kissa hela tiden. Det tog tio min att komma ur sovsäcken. Typ. 

- ååh min kudde är alldeles blöt!
- ojj, hehe
- vad?
-
Jag blev som kissnödig tidigare ikväll ..

Vi-är-övertrötta-och-frusenihjärnan-i-tält-humor.
Hahah. Love it.

Nu ska jag fortsätta nörda framför datorn :)
PUSS

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

sims menar du. Nörda framför sims (3) var det va?

2009-06-18 @ 22:29:01

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0