Yeeeeeeeeees!

Grekland vecka 32, allt är bokat och klart!! :D Fyfan vad kul det ska bli! Jag taggar <3

 
Santorini - typ greklands finaste ö ;]


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag jobbar jag som vanligt, har dock lunchrast nu men ska snart ut och jobba igen. Sen ikväll ska jag vara med sandris och vi ska mysipysa, hihi.
Jag kan ju prata nu ;) Svullnaden har till stor del gått ner men jag läspar ändå lite ibland. Kommer göra det tills jag får byta smycke, alltså om fem veckor. (dagen vi kommer hem från Grekland ;) Heheh).

Men nu blir det jobb, Pussiluss.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0