Torsdag.

Andra jobbdagen idag och jag är typ redan helt slut :P Haha. Fast det kan bero på att jag inte äter speciellt bra. Håller mig till smoothies pga tungpiercingen men min kropp vill ha mat. Men svullnaden har börjat gå ner nu så på måndag borde jag kunna prata normalt och äta igen. Dock är tungan vit och slemmig nu (blir så när den läker och delvis av mungrejen jag sköljer med).

Testade att äta lite igår och bara jag mosade det ordentligt innan gick det bra. Kände mig som en liten barnunge med mosad mat och att jag läspade när jag pratade. Menmen, det är det värt! Det svåraste är nog att inte kunna pussa på min lilla älskling (eliza, sötaste hunden ever!) hihi.

Förutom mina mat och pussproblem så har mobilen lagt av och jag lever typ för min mobil :P Har den gamla nu men den lär inte hålla länge till. Funderar på att köpa en ny, men den jag vill  ha är rätt dyr. Men jäkligt snygg. Dessutom är det en kamera också. Ingen vanlig mobilkamera utan en 8.0 megaoixel, de ni! B)

LG KC910 Renoir


Ska gå och göra iordning min middag nu, omelett. Skönt med fast mat igen.


Pusss


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0