Onsdag

Hahah alltså värsta cpvädret ute nu!! Regnar, åskar och skinande sol i ett. Snacka om att gud har svårt att bestämma sig. Hann iaf ligga ute en timme .. vågar nog mig inte ut mer idag :P Hörde att det åskade alldeles nyss.

Iaf så piercade jag tungan igår. Äntligen. Har velat så mkt fram och tillbaka, men nu är det gjort. Det gjorde inte speciellt ont alls, utan det är det att jag inte får prata eller äta (enbart smoothies, glass och vätska) på några dagar som är det jobbiga. Sen har tungan svullnat upp idag också så det tar ca en timme att äta/dricka upp en smoothie, skitdrygt!

Menmen, det är det värt det :) Känns skiträtt att jag gjorde det! Om sex veckor är allt helt läkt så då behöver jag inte gå runt och tänka på allt som man måste tänka på.

Tänkte lägga in en bild men min kamera är pajj, sen är det inte speciellt snyggt nu när tungan är svullen och allt.

Nu ska jag gå och se en film tror jag, PUSS.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0