Kökort nästa?

Fyfan vad jag höll på att döö imorse alltså. Ställde väckarklockan på fem och det var ett helvete att kliva upp. Trodde jag skulle avlida av trötthet! Men förvånansvärt nog gick det skitbra. Det fanns inga bilar ute = inget att köra på


En sån här bil vill jag ha!! (mamma och pappa)

Kom hem för ca en timme sen och har nyss tryckt i mig massor av kakor..funderar på en bulle också, fast jag vet inte. Vill inte verka glupsk liksom.

Btw, idag är det ju sol ute :D blir till att pressa om det finns tid. Men nu måste jag rusa. Vi ska klippa gräset idag också och jag hade tänkt haffa den bästa saxen.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0