Blablabla.

För det första så skulle det stå Fredag inte Fedag som rubrik. Tangenbordet hängde inte riktigt med igår.
För det andra är jag less på att sitta inne. Men tyvärr så är mina sötizar bortresta ... Hej tv:n. Suck.
För det tredje vill jag ha sooool! Vart fan är sommaren?! Om inte jag skulle till Grekland snart hade jag krävt att få längre sommarlov. sådeså.

Nu ska jag nog gå ut med Eliza sen se massa dåliga filmer på tv:n. En viss person vägrade visa mig hur man laddar ner. Right back at yah,mohaha!
 
Nu är jag mer än något taggad på att flytta faktiskt! :) Ser framemot att fixa i lägenheten, handla och tvätta själv (heh), träffa nya människor, plugga nått som jag tkr är intressant mm. Nu är det faktiskt helt okej om tiden skulle gå snabbt så att jag får det jag vill ha! Hatar att längta, tiden går ju så sjuukt segt då! Allt ska hända nu nu nu! Sån är jag.



Sundsvall  +                                           

Grekland+

Jag = SKITBRA! Haha de enda sakerna jag ser framemot just nu! Ta mig en vecka framåt.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag säljer designer och tar emot beställningar. På headers eller hela designer, kika gärna in :)

2009-07-29 @ 21:11:26
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0