Dagen innan helgdagen (heh)

Har just räknat matte, hur duktigt är inte det på en skala!!! *stolt* Även fast jag kanske inte fatta så mycket men .. det funkar bäst att jobba tillsammans med Tove :P haha då fattar jag alltid tillslut efter lite tjurande :P
Men (jag vet, helt otroligt att jag säger det här!!) matte kan faktiskt vara kul när man förstår :O och jag har bestämt mig för att få g i kursen så det är bara att kämpa på! :)

Imorgon blir det ändrade planer, blev problem med bokningen så  vi ska äta på Rhodos, superbra och supergott enligt mig!! Sallads och pizza buffen är MUUMMMS!!! heheh. Tagga mat tjejer ;)

På tal om mat(godsaker). Det GODASTE som finns är morotskaka!!! :] yuimme


                                           Cafe mys:



 



 








 


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0