SlappSöndag

Älskar söndagar för att man först får sova hur länge man vill (dock vaknar jag nästan alltid vid nio), sen ta det lugnt och gå runt och vara seg heeela dagen ;P Det är chill! Brukar oftast bli att man gör bort lite plugg och så. Jag hade då tänkt att ta en promenad i det fina(?) vädret och sen plugga lite matte, eller nja ... mycket matte! Har prov på tisdag och det känns sjuuuuuukt jobbigt! Men har ju bestämt mig för att jag ska få g i den kursen så!! :) Sen blir det iiinnge mer matte på ett tag för mig alltså :P Hahaha.
Och hade tänkt räkna nu på morgonen så jag kan göra annat resten av dagen :D

Alltså iiiiiiiiiiiiiihh, nästa vecka är det looov! :D Så sjukt härligt! Sen är det bara fem veckor till och lov igen, sen typ tio veckor och sooommmmaaarrlooooovvv:D:D:D
Någon som inte har något att göra på lovet borde gå och se "I taket lyser stjärnorna", riktigt bra! Rekomenderar den verkligen :) Men jäklar vad jag grinade alltså :P haha. Blev lite sorgligt ett tag igår men annars hade jag jess och frida riktigt rooligt :D

Jag och jess kom på en ny mummsig sak när vi kom hem: Päron och choklad med massa choklad på. Sen her man in det i ugnen någras minuter. Ska bli mitt nya godis ;P haha. MMMMMMmmmmmmmmmmmmums!


           

PUSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0