Skoolan

Sitter på söka jobb nu och har tillgång till dator så passar på att skriva lite ;) Han går bara igenom en uppgift vi ska göra så det är lurre :P Den här kursen kursen är rätt slapp, men ändå väldigt bra. Man lär sig bra saker som man kan ha användning av senare i livet :) Så om ni får tillgång till att välja den, gör det! ;) Vad är era planer inför framtiden? Vad vill ni bli/jobba med?

Jag ska då söka till ett universitet i sundsvall(som jag ska komma in på!) och kommer då även flytta dit. Så jag kommer alltså plugga vidare nu till hösten :) Men om man vet vad man vill göra så är det väll onödigt att slösa bort tid på att inte plugga direkt? :P :O

På tal om något helt annat så somnade jag direkt jag gick och la mig igår och sov till halvåtta imorse, riktigt skönt kan jag lova! Hade tänkt plugga idag på håltimmen så att jag kan hitta på något roligt ikväll, hade inte tänkt sitta hemma en dag till :P Hahah.

Vet att det är ett tag kvar men längttar som tusaaan till sommaren :D :D Har så många roliga saker jag ska göra, får hoppas på att det blir ett bra väder bara! Ska börja jobba nu så ni får ha en bra dag :D

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0