nvlfkjegnvlskd

Åååh jag är så jävla less på att bo hemma. Jag är en sån som vill ha ordning och har typ alltid städat i mitt rum! Måste alltid gå och städa efter min familj som är så jävla skitig av sig ... fyfan vad irriterande!! Tror jag har världens jävla pms just nu också eftersom jag blir förbannad för allt!!! Åååh hatar pms!!!

Nu ikväll får det räcka med att fara till en kompis men ser verkligen framemot att flytta hemifrån.
Ska till maja ikväll med jessica och rebecca, känner mig inte speceillt pigg och har nyss sovit i flera timmar men kan lix inte sova för att niklas lever om så jäkulst med sitt jävla tibia och skype och allt!! Så far dit och försöker vara så trevlig som möjligt! :P haha, låter säkert rätt töntig men jag blir en jävla tjatkärring när jag har pms alltså, vill bara bli lämnad ifred. Men har lugnat ner mig lite nu så .. det är rätt lugnt :) Puuh

( Bara så ni vet så vet jag att bilden på headern är riiiiktigt ful! :P men inte jag som har gjort den och vet inte hur man tar bort och gör en ny men ska sitta imorgon och försöka fixa, skäms ju! )

Ska äta nu och försöka vara trevlig!

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0