Nananana

Vaknade halv nio imorse (som vanligt) och jag måste säga att det är riktigt skönt :) Man får så mycket gjort. Jag har städat, gjort lite skolarbete och lite mer småsaker.
Dessutom är det riktigt härligt väder så det känns lite onödigt att sova bort det :P Man ska ju passa på att vara ute när det är soool och skönt ute :D
Jag och frida ska ut och sola och dricka te, myyyys! Jag hoppas på liite färg ;)

Gårdagen var trevlig! :) god mat och treevligt sällskap, kan ju inte bli bättre! Dock bev jag riktigt trött och tråkig runt nio. Haha det har verkligen vänt! när jag var liten var jag alltid pigg på kvällen och tröött på morgonen, men inte nu!
tog lite kort igår också på emma och tobbes snygga(!) lägenhet! :) .. och deras undulater ;P
So here they are:

  



DAGENS TIPS/RÅD:
Om ni ska grilla korv ät mariekex till, typ som hamburgare! Mariekexen ska användas som bröd! ;) Hur gott somhelst! :D

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0