..

Det gick bra att gå ut med eliza :) Var inte så kallt som jag trodde, klädde mig lite för mkt :P haha. Jag såg ut som värsta bollen som rullade fram, hehe. Måste ut med eliza nu igen, eftersom mamma är på nån kurs i stan. Men det gör inte så mkt, tkr det är rätt mysigt att komma in lite småfrusen och dricka te :)

         

 Sen är det värsta fin nu på vintern också, vitt överallt:)
 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kom att tänka på en sak som jag fick reda på igår ... eller snarare hörde talas om ..
En tjej hade spelat in en sexvideo till sin kille som han har skickat runt till flera stycken. Vem gör så egentligen?! Ååh, blir så förbannad över att det finns människor som gör sånt.
Jag vet inte vad som har hänt men kan tänka mig att dom har bråkat och hon gör slut, sen blir han så irriterad och förbannad och skickar runt den videon..  Till och med folk här där jag bor har fått den filmen. Så jävla lågt gjort av killen, hennes liv har ju förändrats asmycket nu, och jag kan lova att det inte är till det positiva! BLIR SÅ FÖRBANNAD!

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0