4 dagar kvar till lov

Sjukt skönt schema jag har alltså :) Har bara två lektioner på måndagar och kommer hem kvart över 12, riktigt härligt! Har hela dagen framför mig typ :P Hade tänkt räkna matte eftersom vi har matte prov imorgon men tror ni inte att jag glömde boken på skolan?! Så jäkla typiskt alltså! Tur att det inte är delproven som räknas utan han går enbart efter nationella :)
Så hade tänkt att jag skulle jobba med projektet lite och sen soooova :] Eller det kanske är bättre att lägga sig tidigt ikväll istället? Sover man på dagen lär man ju inte somna förns inatt! Ah .. jag gör nog så .. lägger mig tidigt ikväll istället.

Haha Eliza springer runt som en liten kanin. Hon är så söt när hon är busig, min lilla älsklingshund <3 Hihih.
Ååh jag läste i tidningen nyss att det är nio valpar som kommer att avlivas om två veckor om ingen vill ha dom. Så sjukt sorgligt, dom var jättelika eliza och jag vill typ ta dom alla. Men har en känsla av att snul skulle bli lite avis då :P Haha, hon är min lilla presious( eller hur skatt nu än stavas)



Ska försöka fixa min header nu! :) PUSSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0