3 dagar kvar till lov!

Ääntligen är jag hemma!! eller äntligen och äntligen .. ska plugga lite nu innan maten och känns inte så pepp :S Menmen det är sånt som måste göras. Är inte speceillt stort heller så ..
Hm,, ja sen hade jag tänkt göra mina ryggövningar, göra maten, gå ut med elisa och lägga mig tidigta :] Har dessutom sovmorgon imorgon. Börjar tio, lite projektjobb sen ska friskvårdsklasserna till bräntis och åla slalom!! :D Men inte jag 
 :( kan inte med min jäkla rygg!! ajja, ska gå med ingid dit och vi ska dricka te och grilla kooorv :] mysipys!

Alltså igår på naturkunskapen fick vi se en film om hur man gör barn och hur barnet växer i magen, vi fick även se när ett barn kom ut ur mamman. Och helvete vilket stort huvud alltså!! Hur fasen rymms det?? Blev typ avskräckt från att skaffa barn :S Jag som vill ha fyra stycken! :O Men jag förmodar att det är värt det :) Småå ubér sööta bebisar som luktar gott, hihihi.



Ska göra bort mitt plugg nu så slipper jag det sen, PUSS!

Justja, hade tänkt börja med en sak som heter dagens tips:) Haha lite småtöntigt kanske men ändå en rolig grej :P Ska försöka hålla det varje dag men kanske blir ett hopp. Tips kan man alltid ha användning av, det skulle iaf jag ha ;)
Så vi börjar idag då ..

DAGENS TIPS:
Ingen tycker det är kul att plugga och göra läxor (eller det finns några men inte måånga). Så för att göra det lite roligare så kan man köpa färgglada pennor, roliga kalendrar .. färgfärgfärg! Det gör pluggandet mycket roligare, funkar iaf för mig:)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha sötnos! :)

2009-02-24 @ 18:36:59

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0