Trött som bara den.

1. Upp klockan sju, halkbanan i fem timmar.
2. Skynda till skolan, grupparbete i två timmar.
3. Tillbaka till trafikskolan och köra dubbel lektion.
4. Handla och laga mat.
5. Storstädat lägenheten
6. Pluggar just nu.

Shiet, det har varit en riktigt stressigt idag. I vanliga fall tycker jag om att ha många saker att göra (notera: dock inte plugg), annars blir det att man bara sitter hemma framför datorn och tvn och nördar. 

Tycker att jag har varit riktigt duktig idag iaf ;) Bara den där jäkla uppgiften som ska in kvar ..

Sen ska jag sova :] Är trött som bara den. Men nu .. damdamdamdam .. plugg!;)

Ha en trevlig tisdagskväll!! :)


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0