Lördag.

Har ingen lust att blogga just nu så det kommer bli glesa inlägg några veckor framöver .. delvis för att jag också inte kommer att ha tid. Här är det full fart.

På tisdag far vi till Grekland och sen flyttar jag till sundsvall :) Shiet, det känns helt sikkt^^ Men kul ska det bli!

Idag ska jag in till stan och träffa virre, var 10000 år sen?! Vi ska iaf käka middag nånstans och sen blir det åtta eller tio bussen hem beroende på hur trött hon är ;P Det går bara en tio buss såg jag nu. Hon får häärda, höhö.

Jaja, nu ska jag packa inför flytten och sen börja göra mig iordning, hare bra!
Hörs!

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0