Första skoldagen!

Har haft fullt upp hela dagen idag och ska snart ut igen. Men programmet och klassen verkar roligt/roliga. Har redan sagt det men säger det igen, trivs som fisken i vattnet här. Allt blev mycket bättre än jag trodde :)

Dock så saknar jag kompisarna, men har ju mobil så håller kontkten där. Visst, det är inte samma sak som att umgås men det är bättre än ingenting. Sen kommer jag hem snart också :) Vecka 39. Är ledig i fem dagar. Kan nog bli att jag måste plugga lite då också men..

Vad mer? .. Jo det är ju insparken nu under två veckor och det är verkligen sjukt kul, mkt alkohol inblandat men det är väll så det ska vara på nollning ;) Haha vi måste också ha på oss asnördiga mössor och en namnskylt när vi gör aktiviteter med Emboli (studentförening). Men alla är ju lika snygga så ;P




Så här förresten min lägenhet ut:





En del av utsikten:


Kommentarer
Postat av: stjärten i umeå

haha jag trodde du hade blivit mer modern där nere i sundsvall men .. jag tror inte jag har hajjat det där med gröna sjukhusmössor än, kanske kommer hit till umeå också, då lär ju iaf läkare känna sig rätt modern. billigt och bra, tummen upp!

2009-09-02 @ 20:03:01
Postat av: K E L L I

Hejsan!:)

Just nu pågår en tävling i min blogg

där du kan vinna en snygg bloggdesign

som är gjord av mig. Sugen på ny design? Klicka här:

http://kellsi.blogg.se/2009/september/tavling.html

2009-09-03 @ 20:58:42
URL: http://kellsi.blogg.se/

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0