Tisdag.

Jäklar vad jag har haft fullt upp idag, men i like it!! =) Det ska vara mycket på gång annars blir det tråkigt .. dock inte för mycket!

Hade ju min första körlektion imorse och jäklar vad bra det gick ;) Ska köra redan imorgon faktiskt! Ska även gå till banken och fixa en internetdosa, man börjar ju bli vuxen nu ;) haha.
Jag kan typ knappt vänta tills jag flyttar hemifrån =) Känner att jag är redo för det eller hur man nu säger:P

Sugna på att veta vad jag gjort idag? ;) (i know you are)
Har haft fyra lektioner idag så har varit en låång och dryg skoldag!! + att jag var tvungen att stiga upp tidigare för att jag skulle köra. Sen kom jag hem, lagade mat, städade, tränade och gick ut med eliza =)
Kom just hem och booorde verkligen plugga men är helt slut .. ska försöka iaf!!

Sen blir det en tidig kväll, är så grinig om jag inte får sova 8 timmar ..

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0