Tisdag.

Dagen började med en långpromenad i det häärliga vädret, dock hade/har jag världens mensvärk .. men det är ju då man ska röra på sig? Ska iaf köpa choklad ikväll för har hört att det hjälper ;) (eller inte).

Som sagt var asskönt väder ute så jag jessan och fridalåg ute och schhteeeekte.. jessica hade dessutom bränt sig dagen före, så ni kan tänka er hur solen låg på (eller så äre ba hon som är en liiiten meees, hih).

Men skönt var det iaf :) Har även fått massage idag, åh gud vad jag älskare! <3 När jag blir stor ska jag bli rik och ha en personlig massör som masserar mig vaarje dag! Hehhe.

Ikväll ska vi ha tjejmyys (med choklad), snack och film kanske? Har inte riktigt hört planerna än:) Men det bli niiice:D



PUSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0