Pluggpluggplugg.

Ska snart ta bussen in och ha min lektion för en mellanstadieklass på Mariebergsskolan. Jag är typ liite smånervös, men det går nog bra. Vi är tre stycken som ska dela på fyrtio min så det blir inte så mycket snack.
Efter den ska ta tjugo i två bussen hem om jag hinner, annars får jag joina Jessica på stan ett tag tills nästa buss går :)

Idag har jag riktigt mycket som måste göras. Jag måste städa mitt rum, det ser ut som världens bombnedslag (och jag som alltid brukar ha städat och fint, vad hände?), sen är det massor av plugg som jag måste göra bort eftersom jag inte hinner ihelgen. Fyller ju år och allt ;) Heheh.
Bara 4 dagar kvar nu.

Hörs senare, PUSS.


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0