Godmorgon!

Sitter på skolan nu och gör det sista på mitt projektarbete. Det ska in idag och eftersom jag inte hinner gör det när jag kommer hem passar jag på att göra det nu istället. Så jag sitter alltså här själv medans ingrid och jennie är nere på stan och äter mjukglass .. suck.

Aja, ska ju grilla ikväll och sen ut på X3M  så.. det kommer bli ASKUL! Även fast en viss person är väldigt sur just nu och tycker vi ska på ett annat ställe.. Men jag vet att det kommer att bli kuul och har aldrig varit på X3M (som 18åring ;) ) så ska bli kul att fara dit.

Näe nu måste jag fortsätta med mitt projekt så det blir inskickat i tid =)

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0