Första dagen på lovet.

Den här helgen har varit riktigt lång. Känns som om att vi har haft lov i en vecka redan :P Men det har vi ju inte så det är en vecka av ledighet kvar och dessutom är det sol och varmt ute, kan ju inte bli bättre!
Men har inte sovit speciellt bra, max fem timmar per natt. Jag vet vad det beror på men tänker inte gå in på det ..Men ett tips: Ät inte enbart godis och chips under tre dagar!!

Jag har lärt mig en hel del under den här helgen ..både bra och dåliga saker. Jag har insett att .. haha ja jag vet inte riktigt vad, men nått har jag insett iaf för jag ser saker annorlunda nu :) Ibland kan livet vara så jäkla orättvist alltså!

Är iaf inte bakis längre och har just varit ute och gått en långpromenad så känns riktigt bra just nu. Ska bara städa mitt rum och duscha innan frida kommer så ska vi ut i det hääärliga vädret igen :D

Sen hoppas jag verkligen att allt löser sig! :)

PUSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0