En lektion = slapp dag.

Fan vad skönt, har bara haft en lektion idag. Vi hade idrott men kunde inte vara med eftersom jag fortfarande är förkyld så satt på sidan och kollade på. Jag vet, onödigt att fara in för det vah? Men vi skulle planera inför våran lektion som vi ska hålla för några småbarn imorgon. Det enda jag ska in och göra imorgon sen slutar jag ;) Slappa veckor det här alltså!

Sen på söndag fyller jag år ;) Jag taggar verkligen så sjukt mycket! Nästa vecka på O´learys är det 18+ .. gissa vem som ska ut då? MOOOI

5 dagar kvar!

Nu ska jag ut med Eliza och samtidigt gå förbi Astridgården för att lämna Cv + personligt brev:) Ses.

PUSS

Jag och sandra igår.

                                                                      

                                                                                Jag och sandra igår innan bion.


Kommentarer
Postat av: Frida

så himla fina!

mina tjejer ! ;)

2009-04-01 @ 16:43:22
Postat av: sandra

hehe, näe men vilken söt bild :] puss

2009-04-03 @ 09:44:55

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0