Brunare.

Nu har jag och jessan varit och solat, riktigt .. varmt var det! :P Hahah. Och vi blev bruna, snyggigt! Jag älskar att sola, det är så skönt att ligga och svettas. Hatar verkligen att frysa så svettas hellre.



Orkar inte färga håret ikväll så det får bli imorgon samtidigt som jag sätter på lösnaglarna ;) så sjukt snyggt!
Har jag sagt att jag fick gelenaglar av mina friends? :D fan vad glad jag blev alltså, dom hade inte kunnat ge mig nått bättre :D :D Ska göra i slutet i maj, innan balen:) och kommer sen fortsätta göra varje månad ;)

Ska även försöka hitta nått att ha på mig på torsdag imorgon :) sen ska jag och frida käka på subway, mums!

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0