seegdag

Idag har jag varit ritkigt duktig och pluggat*stolt* .Känns skönt att ha börjat med svenskatalet:) komma igång som,  när man väl har börjat så flyter det andra på, eller oftast iaf :P Sen ikväll kommer mormor och morfar hit, då ska vi äta gott och mysa:) Sen blir det väll kompis eller mer plugg:S. Lika bra att plugga bort lite nu eftersom jag och sandra ska till TURKIET den 25:e :D:D:D ska bli såå skönt att komma bort. ändå sjukt att vara less efter några bara veckor :P menmen, vem tackar nej till en utlandsresa?? ah förutom niclas då som hellre solar solarium och sparar pengarna:P sötis!

nuu ska jag städa köket, för mamma står och skriker(ovanligt).

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0