låååång dag

Sitter på skolan nu och försöker göra svenskauppgiften som ska vara inne imorgon, jag orkar INTE sitta och göra den inatt så .. och ikväll jobbar jag till nio så kommer hem runt halv elva. På tal om jobbet så börjar jag typ trivas på online nu:)känns kul!

Imorse var jag och körde spinning på usm, kööpte ett kort i går, och helsikes så sköönt det var :D ska försöka träna varje onsdagdmorgon:) måste vara ca sex månader sen jag tränade sist så tog det riktigt lungt. Det känndes inte så mkt i ryggen men får väll se hur det känns imorgon:) förhoppningsvis så är den som vanligt. Sandraaa ska även hon köpa ett kort på usm, yeeeyy!! :D då kan vi både jobba och träna tsm;) niiceniiiice.

hmm, vad mer .. jo jag är typ uppbokad heela veckan :S fast det är ändå rätt skönt :P imorgon blire plugg hela kvällen(eller halva:P), fredag träna och sen vet jag inte, lördag PLUGGA och sen ska sandra sova hos mig, och på söndag ska vi fara och jobba sen typ träna efter det om vi orkar:) och plug på kvällen då såklart ..

Sen måste jag bara säga att jag är typ den klumpigaste som finns!!!! glömde min påse på bussen, och hade massa viktiga papper och böcker i den :( men kan förhoppningsvis lösa det på ett annat sätt..

Åååååh, jag får ångest bara jag tänker på hur mycket vi har som ska göras!!! :(:(:(:( måste fortsätta med svenskan nu om jag ska slippa sitta inatt ...

PUSSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0