haha

sög

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
haha.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Thats right!!

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

va vill du ha?

Vilket sms blev du mest berörd av?
Hjälpa mig på nått sätt.

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
ring mig

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag har jätteont i huvudet så jag ligger och vilar.

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Hej jo det är bra:)

Vad vill du höra mest av allt?
Vet du vad erotisk rysk roulett är?

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

Inte nice .....

Din romantiska replik?
Har massa plugg :(

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Vill du åka med mig?

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0