fmdsklg

Jag har sjukt ont i halsen, kan knappt prata och det skulle inte förvåna mig om jag har feber också!!! men ändå tänker jag festa ikväll, även fast jag kanske borde stanna hemma i sängen :P Det blir säkert superkul!!

Sen ska jag och sandra utomlands den 25:e september!!!! :D:D:D:D:D
Vi ska till Turkiet, och det ska bli så sjuuukt jäävla kul! GAAHH JAG TAGGARR :D lite nervöst att fara själv bara, menmen det klarar vi:)

Jobbiga veckor fram tills dess, mkt plugg och jobb, fyyfaan!! men sen får vi ju fara utooomlands så det är det värt! :D

Kommentarer
Postat av: Frida

vilka är det som ska åka? =D

2008-09-12 @ 20:57:16
URL: http://frigus.blogg.se/
Postat av: Veronica

nejmen bloggarn! jag trodde inte att din mor skulle låta dig fara med sandra? ;) men gud så kul iaf :D vars i turkiet ska ni? :)

2008-09-27 @ 19:02:05

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0