blää

Var hemma idag från skolan, kände att jag behövde försöka sova bort min förkylning men det gick inge vidare:/ Det har inte blivit ett dugg bättre! fan vad jag hatar att va förkyld alltså!! men sandra kom iaf förbi med godis som vi redan har ätit upp :P hehe. kändes liiiite bättre efter det!;P

Just nu sitter vi vid varsin dator(nördigt, jag vet) haha men vi väntar på en film som börjar nio, old school heter den :) ska bli nice!! sen resten av helgen ska jag bara chilla opch plugga.. ska jobba på måndag så vill som inte ha ont i halsen då, det blir lite jobbigt!

men nu ska jag va social med sandra :) hare bra!! PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0