söööndag

Idag är det bara chill för min del, hur sköönt somhelst!:)  klev upp nio(vakna av att jag drömde att en vampyr åt på mig:P) pluggade, städade och har varit ute med elisa. Ska egentligen plugga nu men tar bara en liten paus:P
Sen ikväll ska jag lägga mig tidigt tror jag :) Eftersom vi är lediga ska jag och sandra in och träna, och jag ska sola också:) hihi det blir nice. Älskar att sola, jag brukar typ alltid somna, haha.

Igår var världens myysdag:) for in på stan med mamma och vi shoppade lite, sen for vi till veronica och åt middag. Sen blev det bio, the mirror. Var rätt läskig :P och jag brukar inte bli speciellt rädd så! Mammorna såg nån annan film.



Jag hatar att vänta .. men den här gången gör jag gärna det:)





Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0