onsdag

Är hur  trött somhelst så det blir nog en tidig kväll ikväll! ska första bara göra lite plugg, ut med elisa och sen fara till mamma för hon ska hjälpa mig med en grej:) så ska jag  iaf försöka lägga mig runt nio:P jag är gift med datorn just nu så får se hur det blir med det;P men ska jobba imorgon så jag behöver den söömn jag kan få!!! sen måste jag dessutom ta elisa på tis, ons tors mornar och för mig som äälskar och sova och är morgontrött så är det riktigt kämpigt.

Jag har just kommit hem från att ha varit och tränat på USM, sjukt kul med styrketräning är det! :) men ack så trött man blir efter:P haha eller iaf jag. Men skönt var det, och det är kul att sandra också har ett kort där så vi kan träna tillsammans:D

Haha, älskar ju att ta nöördiga bilder;P så här är ytterligare några. Fast erkänn att vi ser liiiite coola ut! B)




Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0