mfdkls

Helgen har varit suuperkul :D :D Fredag filmmys med jessica, johanna, maja, rebecca och marie! vi såg "barnhemmet", riktigt bra!:) .. och heemsk! det är fan läskigt när det handlar om barn.

I lördags blev det mat, snack och stan med emma, erica, sandra, ellen. petra, emelie och sofia :D haha det var niice ;) En riktigt rolig och behövd helg med andra ord:) Sen kommer nästa helg bli super också;D heheh. Fast det känns ritkigt jobbigt med skola, lovet är verkligen efterlängat.. har några planer som kanske kommer bli av, men får se hur det blir med den saken :) kan ju alltid hoppas!

och imorgon ska jag säga upp mig från online! :S wiiiieh. haha nämen jag orkar verkligen inte fortsätta där, man blir riktigt snabbt less. Har iaf sökt lite andra extrajobb för det är ganska nice med extra pengar:) så håller tummarna!

jusjta, idag när vi var och kolla på herrmatchen såg vi en riktigt snygging .. eller hur jessan? ;) haha. shiet vad snygg han var alltså!

men ska äta nu, PUSS.

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0