huh

Imorse vaknade jag med värsta ångesten!! Vad ska jag göra när skolan slutar? :S Det är ju bara några månader kvar nu(8). En sak som är rätt så säker är att jag ska flytta ifrån de här hålan och förhoppningsvis följer sandra med mig.
Ska bara bli sååå skööönt att slippa det här!! Men om jag ska plugga eller jobba är inte riktigt bestämt än .. men det lutar åt plugg och förmodligen extrajobb på sidan av.

Har kollat in en kurs i Karlstad men får se hur det blir med det .. är ju så svårt att veta redan nu vad man vill bli:O I alla fall så vill jag härifrån, sådeså! haha.

Men nu ska jag lägga mig och vila, känns som om att mitt huvud ska explodera(har gjort det den senaste veckan) och det är sjuukt jobbigt!!! pallar typ inte att göra nånting alls:(

Och just ja .. tack så jäävla mkt! hmm

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0