söndag

Helgen har varit kanon :D. Ifredags blev det  biopremiären påTwilight och den är verkligen hur bra somhelst!!!! älskar vampyrer;P coolt det skulle vara att ha en vampyrpojkvän;D
Sen igår fest hos emmsan, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrymt skojj vare ;D ;D tack gumman för att jag fick komma!synd  bara att jag var tvungen att ta min gamla mobil för har ingen kamera på den så kunde inte ta några kort!:(

justja, det var några jävlar som snodde massa cider av mig .. så jävla dålig stil alltså! sjukt förbannad blev jag.
Men annars så har det verkligen varit en toppenhelg :D synd bara att helgerna går så jäkla snabbt .. :( men det gör även veckodagarna så det är rätt lugnt ;)

ska börja med maten nu och sen ut och gå med jessica, ska försöka lära henne att inte dra så mkt och istället gå fot.
sjukt jobbigt när hon ska stanna och lukta på allt och alla hela tiden, på tiden att jessan lär sig. hahaha

PUSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0