Nanana

Gud vad jag taggar helgen!! bio imorgon, ska se twilight, fan vad jag taggar!!! :D:D sen lördag blir det feeest ;D Grrrrymt skojj det kommer att bli!! hhehe. Sen söndag ska jag och sandra antingen bara sitta hemma och dricka te, eller fara och träna .. det beror på hur vi måår ;P

Veckan har gått snabbt men ändå seegt :P haha dagarna går sakta men veckorna snabbt :P Helt sjuklt vad tiden bara flger iväg :) snart tar vi studenten. Ouuusch, vill inte tänka på det :S läskigt! men nångågn måste man väll växa upp ;)

Ska fortsätta nörda mig framför tv:n. Har inte orkar göra något annat de senaste dagarna! men med tanke på att det kommer bli en rätt full helg så äre rätt skönt :)

BYE

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0