lyycklig

Nu har jag gjort bort mitt sista jobbpass!!! går inte beskriva hur jäkla skönt det känns alltså!!! :D:D:D IIIIHHHHHH. haha. jag är lyckligast på jorden just nu!! hehe.

Nu kommer jag kunna koncentrera mig på skolan och träningen istället, riktigt nice:) självklart söker jag andra extrajobb för alla behöver ju pengar:P men justnu känns det bara skönt att ha massa tid över:)

Är supertrött så ska snart gå och lägga mig men tänkte bara dra mina planer inför helgen lite snabbt:P Imorgon middag petra och sen till marie och sova där:) Sen på lördag typ träning tror jag:) och sen hitta på ngt kul på kvällen, har bara inte bestämt vad än :P haha. Sen på söndag träning och plugg:) funderar på att basta också, är så sjukt skönt att få svettas ut all smuts;) ne men man känner sig faktiskt fräschare efter!

Nemen nu ska jag göra mig iordning för att sova. Måste bara säga att sova är en av de bästa saker som finns;] i lajk it! haha.

GODNATT

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0