=)

Inge jobb ikväll elr imorgon. Bara onsdag och måndag kvar sen slipper jag ooonnline!! :D wwieeeh.
Halvdag imorgon dessutom, slutar efter lunch sen blir det att fara och träna:) skönt!

Ikväll ska sandra komma över och då ska vi dricka te och myysa :] men först ska min lilla älskling ut(elisa) .. alltså hunden:P  haha.
Sen tror jag att jag ska lägga mig tidigt ikväll:) jag giillar att soova läääänge, sömn är verkligen underskattat!

Haha, allt känns faktiskt rätt bra nu:) inte för att det var dåligt förut men man har alltid bra och dåliga perioder och just nu har jag en braaa period om man bortser från världens humörsvängningar! hehe. Sen skulle jag absolut inte ha ngt emot att du kom hiiiit sötis!!! :)

Ska gå en liten sväng men elisa nu, PUSS.

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0